Total Pageviews

Friday, November 20, 2015

Saat Yang Sukar di Bendung

Minggu lepas aku keluar makan lunch di Bangi Gateway. Selesai makan aku bercadang untuk solat di tingkat 2 bangunan. Masa on the way ke surau ada lah jualan baju di tengah dataran. Tiba2 aku ternampak longgokan baju budak2 dari harga RM3 hingga RM15 camtu. Eh eh murah ni. Secara otomatik kaki melangkah ke sana. Saja lah nak tengok. Teringatkan tujuan utama aku tadi untuk ke surau dan tengkuk aku pun dah lenguh dok pilih satu-satu maka aku pun buat pembayaran dengan segera. Eh terbeli pulak. Ingat tadi nak tengok2 je haha. 

Latest catch
Sejak masuk group mak-mak ni aku tak boleh tengok jualan baju budak2 yang murah2. Dia akan jadi meroyan sekejap hehe. Bukan apa, bila compare harganya aku rasa ianya lebih murah dari baju2 yang dijual di kedai2 bayi. Lagipun kualitinya ok je dan comel jugak. Contoh kat atas tu rompers kuning tu RM5, long sleeve and short sleeve t-shirt tu RM10 each and socks tu RM3 each. Murah bukan?Macam mana la mudah terjebak. kehkeh.

No comments:

Post a Comment