Total Pageviews

Friday, December 20, 2013

Angan Mat Jenin

Bila tiba2 kerja dilambakkan di hadapan mata dengan tight timeline tanpa belas kasihan dan tak tanya aku dan machine aku punya capability nak siapkan benda tu, aku rasa nak amek emergency leave selama sebulan. Nak tengok siapa yang boleh buat kerja tu.. kahkah. 

Lepas tu habiskan duit merayap.. Dengan angan2 itu aku mula malas nak layan segala mehnah dan mula membukak Air Asia dan dan dan melihat2 apa yang best. Hasilnya aku jumpa ini.. huk2.. Macam nak buat kerja gilak.. Tapi kena cari mangsa dulu kohkoh..

Tangan sudah mula gatal hati sudah mula goyah XD

Lepas tutup page ni bukak outlook jadi tensen balik. wahaha.. Maka petang ini marilah kita berlari secara berjemaah supaya brain kita keluar pelangi, kuda, lep dan pokok kelapa.  Bye.

~~~(".)~~~

No comments:

Post a Comment