Total Pageviews

Thursday, August 01, 2013

Lagu Kesukaan

Assalamualaikum...

Sabtu lepas aku pegi Lorong Kulit sebab nak beli buah2 je tapi tetiba lak terbeli CD nasyid cetak rompak. CD nasyid tu dah macam bagus tapi cetak rompak plak.. haha.. Belasah je.. 

Dalam tu ada macam2 lagu dari penyanyi yang berbeza macam Maher Zain, Irfan Makki, Opick, Sami Yusuf, dll. Dalam banyak2 lagu aku rasa lagu Opick & Amanda bertajuk "Maha Melihat" macam ok jugak la..
Dengarkan dengarkan dengarkan.. (echo) 

Sentimental la sket lagu dia.. Aku cuma suka part "yang dicinta kan pergi, yang didamba kan hilang..n bla2.." sebab part tu masuk ngan suara aku.. haha (muntah pelangi). Actually banyak sebab seseorang suka kat sesuatu lagu.. Selain sebab kena dengan suara sendiri vokal, melodi, lirik dan penyanyi tu jugak jadi faktor penyumbang. Sometimes tak best pun lagu tu tapi sebab lirik dia best maka kita pun suka. 

Bila dah tersuka, aku akan ulang lagu tu 186 kali sampai aku rasa boring dan akhirnya lagu tu akan masuk dalam carta lagu2 biasa.. Banyak jugaklah lagu yang menerima nasib begini. hehe.. bye~
Its me.. LOL

No comments:

Post a Comment