Total Pageviews

Tuesday, June 18, 2013

Perkara Yang Aku Rasa Eeuuu


Perkara yang aku rasa agak meng’euuu’kan adalah bila ada yang dok post kat laman sosial jumlah susu badan yang berjaya di pam untuk si baby. Siap post gambar pulak. Mungkin bagi sang ibu ia perkara biasa tapi bagi aku ia perkara memalukan dan tiada keperluan.. Yang melihat akan membayangkan dengan seribu bayangan terutama guys. Thats why aku cakap tak ada keperluan pun nak tayangkan susu itu di khalayak ramai. 


Why not bila dapat pam susu dengan banyak tu bersyukur pada Tuhan sendiri-sendiri, sujud syukur ke apa.  Bagi aku ia terlalu open untuk dikongsi di Facebook. Kalau kongsi kat blog ok kot sebab lebih personal. Mehmeh. 

Breastfeeding adalah perkara yang baik dan mulia tapi menghebahkan hasil susu itu ke khalayak rasanya kurang sesuai.. Ini pendapat peribadi je so kalau tak kena selera jangan marah naa.. Ok bye :)

No comments:

Post a Comment