Total Pageviews

Tuesday, December 11, 2012

Ya Sudahlah!

"Ya Sudahlah" adalah lagu band Indonesia iaitu Bondan Prakso. First time dengar masa dalam van ke Gili Trawangan, Lombok. Sambil layan lagu, enak menikmati permandangan indah kat luar.

So setiap kali terdengar lagu ni mesti teringat suasana ittew. Kira ada sentimental value la kat aku.. kihkih... Jemput dengar jgn memalu..



Btw aku suka sore Mraz anak pak Jason aka Jason Mraz. Dia pun minat kat aku tapi terpaksa tolak cintanya sbb tentangan kuarge.. Lagipun dia takske durian iaitu buah tradisi org Perak. Tu yang susah sket. 
Walaubagaimanapun sebelum kami 'break' JM(nama manja) buat lagu ni utk aku sambil dia main gitar (gitar tu aku hadiahkan semperna hamster dia beranak kembar).. Jgn jeles eh. Bye.




No comments:

Post a Comment